Academic Thesis

Basic information

Name Iikura Akira
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency

Title

米国における協同チームワークによる重度障害児教育-特殊教育現場への理学・作業・言語療法の導入の長所と問題点 

Bibliography Type

Joint Author

Author

 

OwnerRoles

 

Summary

米国における特殊教育にセラピーを取り入れた協同チームワーク方式を紹介した。
p.228 大関毅との共著

Magazine(name)

日本特殊教育学会『日本特殊教育学会第37回大会発表論文集

Publisher

 

Volume

 

Number Of Pages

 

StartingPage

 

EndingPage

 

Date of Issue

1999/08

Referee

 

Invited

 

Language

 

Thesis Type

 

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

 

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Subject1

 

Subject2

 

Subject3

 

Major Achivement