Academic Thesis

Basic information

Name Yamazaki Tadashi
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Occupation name
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Title

Differences in the Expected Effects of Branding for Small and Medium-sized Industrial Goods from the Perspective of Customer Relationships: Analysis Approach by Product Category

Bibliography Type

Sole Author

Author

Tadashi Yamazaki

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Summary

本稿では「中小製造業の経営力向上に貢献するブランド理論の再構築」を学術的課題として捉え、中小産業財のブランディング期待効果について、製品分類別に相違や特性の解 明を試みた。中小製造業の企業アンケートから、取引理論で協働的交換となる「設備機器」と取引的交換となる「作業用消耗品」において「顧客効果」に有意な差が見られた。

Magazine(name)

日本販売促進学会『紀要論華2025年版』

Publisher

日本販売促進学会

Volume

2025年版

Number Of Pages

StartingPage

9

EndingPage

26

Date of Issue

2025/05

Referee

Exist

Invited

Not exist

Language

Japanese

Thesis Type

Research papers (academic journals)

International Journal

Domestic

International Collaboration

Not International Collabolation

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eISSN

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