Academic Thesis

Basic information

Name Hayashi Chiga
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency

Title

学修者が場面把握できる日本語教育を目指して-「テイル」に関する日本語教師の意識調査をもとにー

Bibliography Type

Joint Author

Author

佐藤明子、林千賀

OwnerRoles

Summary

日本語教師が「テイル」を導入する際にどのような場面を設定して教えるのか、意識調査で探る。

Magazine(name)

日本語教育方法研究会誌

Publisher

日本語教育方法研究会

Volume

26

Number Of Pages

2

StartingPage

84

EndingPage

85

Date of Issue

2020/03

Referee

Not exist

Invited

Not exist

Language

Japanese

Thesis Type

Research papers (publications of university or research institution)

International Journal

International Collaboration

ISSN

eISSN

DOI

NAID

Cinii Books Id

PMID

PMCID

URL

Format

Url

Download

Not Downloadable

J-GLOBAL ID

arXiv ID

ORCID Put Code

DBLP ID

Subject1

Subject2

Subject3

Major Achivement

Other