著書[R]

基本情報

氏名 Steven Silsbee
氏名(カナ) スティーブン シルスビー
氏名(英語) Steven Silsbee
所属 語学教育センター
職名 准教授
researchmap研究者コード
researchmap機関

書名

The Rationale for a Content-Based Textbook for Pharmacy Students: A Qualitative Study

著書担当区分

単著

著者

Steven Silsbee

概要

In this study 63, first-year university pharmacy students completed a questionnaire regarding their opinions about the textbook being used in their English class. The study’s purpose was twofold, as it was hoped to not only give the researcher a better understanding of students’ opinions but also to aid in the decision of whether or not to use a content-based textbook.

国際共著

査読の有無

無し

著書種別

調査報告書

担当範囲

担当ページ

43-54

発行所

Josai International University Bulletin, Faculty of International Humanities

発行年月

2022/03

ページ数

11

記述言語

英語

DOI

ISBN

ASINコード

形式

URL

無償ダウンロード

無償ダウンロード不可

担当授業科目1

担当授業科目2

担当授業科目3

主要業績フラグ

その他