Academic Thesis

Basic information

Name Yamazaki Tadashi
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Title

Analysis of the Relevancy between Management Issues and Brand Strengthening for Small and Medium-sized Manufacturing Companies: Analysis Approach by Product Category

Bibliography Type

Sole Author

Author

Tadashi Yamazaki

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Summary

本稿では経営課題とブランド強化の関連性に着目し分析を試みる。 中小製造業の経営者・管理職(約 400 社)を対象としたアンケート調査結果を製品分類 別に分析し、製品分類間の特性を探る。製品分類特性に基づく顧客との関係性の要素 も踏まえ、特にブランドの「顧客効果」(企業間取引における顧客内プロセスへの有効性) との関係性についても、探索的に分析を試みる。

Magazine(name)

実践経営学研究

Publisher

実践

Volume

No.17

Number Of Pages

StartingPage

347

EndingPage

356

Date of Issue

2025/08

Referee

Not exist

Invited

Not exist

Language

Japanese

Thesis Type

International Journal

Domestic

International Collaboration

Not International Collabolation

ISSN

eISSN

DOI

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