Academic Thesis

Basic information

Name Misa Itai
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency

Title

言語学習についての中国人学習者のBELIEFS―上海・復旦大学国語学部日本語学科―

Bibliography Type

Sole Author

Author

OwnerRoles

Summary

本稿では中国人日本語学習者の言語学習に対するビリーフを把握するため、BALLIというツールを用いて4つの視点から分析を行った。その結果、中国人学習者が受け入れやすい教授法や取り組みやすい教室活動が明らかになった。



Magazine(name)

筑波大学留学生センター 日本語教育論集

Publisher

筑波大学留学生センター

Volume

Number Of Pages

第12号

StartingPage

63

EndingPage

88

Date of Issue

1997/02

Referee

Exist

Invited

Language

Japanese

Thesis Type

International Journal

International Collaboration

ISSN

eISSN

DOI

NAID

Cinii Books Id

PMID

PMCID

URL

Format

Download

J-GLOBAL ID

arXiv ID

ORCID Put Code

DBLP ID

Subject1

Subject2

Subject3

Major Achivement